Intern – IT @Regina Maria in Bucuresti

Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient.

Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

– asumarea raspunderii pentru actiunile lor
– cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
– comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
– sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
– acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

De ce Regina Maria?

Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin oferirea tuturor instrumentelor necesare pentru atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste o data cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru dezvoltarea carierei tale.

Esti potrivit pentru noi, daca:

Esti o persoana motivata de atingerea rezultatelor si care cauta permanent solutii inovative;
Ai o atitudine orientata spre identificarea & solutionarea problemelor;
Esti organizat/ a si iti planifici activitatea pentru atingerea obiectivelor;
Esti orientat/ a spre client (construirea unei foarte bune relatii cu clientul intern).
Ai un nivel de cunostinte basic-mediu in: MS Office, Visio, PM Project, ERP.

Responsabilitati

Iata cum vei contribui la reusitele echipei si care vor fi atributiile tale:
Oferirea de suport departamentului de IT – aplicatii Medicale
Sarcini administrative specifice departamentului Aplicatii Medicale
Suport primar pe sesizari din partea clientilor interni
Testarea interna a modulelor aplicatiilor operationale
Preia de la utilizatori de business cerintele de setari  / modificari de parametri ale aplicatiilor din suita MEDIS (in functie de cunostintele dobindite)
Verificari de date sesizate ca neconforme
Concatenare pacienti in sistem
Testare aplicatii (nivel primar, sub coordonare senior suport Medis)
Urmareste executarea taskurilor generice ale echipei ( conform listei realizate de catre PM Medis )
Organizare dosare
Tickete  usoare ( rutiniere, non-complexe – sub coordonare senior suport Medis)
Redirectionare tickete catre colegi (in functie de cunostintele dobandite) .

Aplica acum!