INTERNATIONAL MANAGEMENT TRAINEE @Penny.

Suntem mândri de echipa noastră și de povestea Penny în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

Îți prezentăm Penny. : Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău.

Echipa ta

Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din peste 200 de orașe din România.
Penny reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Penny Romania înseamnă:

– Peste 270 de magazine de tip discount
– 3 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda)
– Peste 5000 de angajați


Pasiunea ta

Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților Penny. în România au început în anul 2005.
De atunci, lanțul de magazine Penny. a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră. În prezent compania numără peste 5.000 de angajați în trei centre logistice și o reţea de peste 270 de magazine.
Ce spun colegii noștri despre Penny. ?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa Penny acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

Magazinul tău

În cei 13 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații Penny. intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
Suntem unul dintre cele mai active lanțuri de magazine din România, cu un plan ambițios de expansiune și o prezență constantă în viețile clienților din 158 de orașe din țară.
În plus, începând cu anul 2017, Penny este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.

Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro – „Politica de confidentialitate

QUALIFICATIONS THAT WE WILL REWARD:

• Academic degree preferably with focus on economics
• Practical or international experience – either through internships or studies abroad – are a further advantage, but we also address young professionals
• Enthusiastic and curious about the retail industry
• Ambitious team player with high personal commitment as well as strong communication, project management and analytical skills
• Fluent in local language (romanian), fluent in English
• Mobile to travel and openness to take international career opportunities including relocation

CHALLENGES THAT YOU WILL MEET


• Detailed information about the 16-month International Management Trainee Program can be found on our REWE International career page.
• During the first months you will discover our core business in one of our stores in your country of employment, enjoying extensive basic training to handle your first management responsibilities.
• You will partake an exciting project abroad for several months to get to know our international business in a foreign business unit.
• In another phase you will gain further insights via job rotation of a central division of your country of employment, taking an active role in different selected departments.
• Another exciting project on a comprehensive topic awaits you for several months in our Austrian or German headquarters.

OFFERS THAT WILL INSPIRE YOU
• Sustainable, exciting and multifaceted work for a trustworthy employer in a very supportive team with international career opportunities
• A diversified range of duties in an intercultural, dynamic, diverse and internationally active environment
• During the Trainee Program, you will benefit from a personal mentor on a high management level and group-wide networking.
• Furthermore, you will receive special professional and personal development training courses and coaching.
• Your own company mobile phone and laptop enabling maximum flexibility
• Private health insurance
• Meal tickets
• Supplementary days off, for different events (your birthday, blood donation, etc.)

Please include the following documents in your application: curriculum vitae, transcript of records (interim report or diploma) & a cover letter. In your cover letter, please include a prioritized list of three areas you are particularly interested in, selected from the areas below:

Digital, Analytics, CRM – Corporate Communication – Finance & Controlling – HR – IT – Marketing & Product Management – Legal & Compliance – Logistics & Transport – Purchasing & Category Management – Real Estate & Expansion – Strategy & Consulting – Sustainability

Program start: November 2021
Application deadline: 12.09.2021

Apply now!